Je hebt een klacht over de dienstverlening van Hellosmart

We werken iedere dag hard om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Soms gaan de dingen echter niet zoals je had gedacht of had mogen verwachten als klant van Hellosmart. Voor ons geldt dat ieder ongenoegen die jij ervaart naar aanleiding van de aankoop van een product bij Hellosmart een klacht is en die willen we graag horen zodat we je kunnen helpen.

Een klacht kun je indienen bij Hellosmart via klacht@hellosmart.nl

We bevestigen binnen 1 werkdag na ontvangst dat we je klacht goed hebben ontvangen.

  1. Indien eenvoudig op te lossen zullen we dit binnen 14 dagen na ontvangst doen, als dat niet lukt zullen we dat binnen dezelfde 14 dagen laten weten.
  2. Klachten zullen in ieder geval binnen 4 weken na ontvangst afgehandeld worden.

Vermeld in de mail altijd de onderstaande zaken. Als je dit doet kunnen we je snel en goed helpen.

  1. Klantnummer
  2. Naam
  3. Telefoon nummer
  4. Emailadres
  5. De aard van je klacht

Geschillencommissie Thuiswinkel.org

In de meeste gevallen komen we er samen wel uit. Dat is in ieder geval altijd ons streven maar soms lukt dat niet of lukt dat niet naar jouw tevredenheid. In dat geval kun je je wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan deze Geschillencommissie via het Europese ODR-platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).