Ontvangen & Terugsturen

Ontvangen

Wanneer mag je je nieuwe aanwinst thuis verwachten

Als producten bij Hellosmart op voorraad zijn en je hebt je bestelling op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst dan kun je de volgende dag de PostNL bezorger verwachten..

Wanneer je aankoop niet bij ons op voorraad is maar wel bij onze leverancier dan komt er 1 dag bij en leveren we binnen 2 dagen 

We doen altijd ons best om voldoende voorraad te hebben van al onze producten. Mocht het toch een keer gebeuren dat de levertijd wat langer gaat duren dan laten we je dat persoonlijk weten en bespreken we met je wat je wil doen. Wachten, een alternatief of toch liever je geld terug.

Track & Trace

Als je dan toch al besteld hebt wil je ook tot aan de deurmat weten wanneer je pakketje er is. Daarom sturen wij voor al onze verzendingen een track & trace code mee. Ben je niet thuis? Dan kan je bij PostNL een afspraak maken voor een nieuwe levering. Uiteraard kan je het ook bij een PostNL punt ophalen, wanneer het jou uit komt.

 

Terugsturen 

Ai, ai, ai je gekochte product doet het niet meer.

Hellosmart werkt samen met gerenommeerde leveranciers van Smart Home producten op de Nederlandse markt die alles in het werk stellen om deugdelijke en duurzame producten te maken waar jij jarenlang plezier van zult hebben maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. In dat geval kun op de service van Hellosmart rekenen.

Fabrieksgarantie

Op de geleverde producten door Hellosmart zit standaard 2 jaar fabrieksgarantie vanaf de aankoopdatum. Binnen die periode mag je er dus vanuit gaan dat bij normaal gebruik het product niet defect gaat. Mocht dit toch het geval zijn dan zal Hellosmart er kosteloos voor zorgen dat het product wordt gerepareerd of omgeruild. Dit is mede afhankelijk van merk, de aard van het product en de schade.

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. De aangegeven fabrieksgarantie laat de wettelijke garantie onverlet. Conformiteit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Jouw garantie is geldig wanneer het apparaat is gebruikt in overeenstemming met de gebruiksaanwijzing en voor het doel waarvoor het gemaakt is. De fabrieksgarantie vervalt als er sprake is van kortsluiting door foutieve aansluiting, overbelasting, waterschade, brand, onoordeelkundig gebruik, reparaties door derden, blikseminslag of lekkende batterijen.

Heb je al gekeken in de FAQ en op het Forum?

Het kan voorkomen dat een product defect lijkt maar dat in werkelijkheid niet is. Een lamp die zich niet wil aanmelden op een bridge als voorbeeld is niet altijd defect. In het geval van Innr is dat het geval wanneer je hem op een Philips Hue bridge wil aanmelden. In dat proces moet je 2 stappen omwisselen. Op onze FAQ beschrijven we deze en andere veel voorkomende onderwerpen. Het kan goed zijn dat jouw oplossing hier tussen staat.

Heb je al contact gezocht met de support afdeling van Hellosmart?

Kom je er niet meer uit en twijfel je of je product defect is. Neem dan contact met ons op. De support afdeling is open op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 20.00 uur in de avond en op zaterdag van 9.30 tot 18.00. Je kunt ons bereiken op 0592 730 915 of op support@hellosmart.nl

Als je product defect is dan kun je hem hier aanmelden voor reparatie

 

Oeps, dit is toch niet het product dat ik wilde

Je herroepingsrecht

In een winkel kun je voor je iets koopt het product even fysiek bekijken en vasthouden. Dat kan in een webwinkel niet en daarom krijg je van ons 14 dagen om het product thuis te bekijken. Als je binnen die 14 dagen toch besluit dat je het product niet wil houden dan kun je je beroepen op het herroepingsrecht en mag je het terug sturen. Let wel op, hier zijn wel spelregels aan verbonden

Als je je aankoop wil herroepen dan kun je hier lezen wat je moet doen