beoordelingen
Wij zijn altijd opzoek naar de feedback van onze klanten. Of het nu gaat om feedback over onze dienstverlening of hoe het product zelf bevalt. We doen dat bij hellosmart op 2 manieren:
KIYOH
Om jouw feedback te krijgen over hoer wij hebben gepresteerd sturen we je na aankoop een mail met het verzoek om onze dienstverlening te beoordelen. We accepteren alleen meningen van onze eigen klanten op ons platform. Dit doen we door iedere beoordeling te lezen en deze te herleiden naar de aankoop. We doen dit omdat we jou willen kunnen garanderen dat de meningen in onze winkel van echte mensen zijn en je dus kunt vertrouwen
Beoordelingen van Hellosmart bij Kiyoh kun je ook terug vinden op de pagina van Kiyoh. Wil je meer weten over het beleid van Kiyoh dan kun je op deze pagina terecht
Product Beoordelingen
We willen natuurlijk ook graag horen of je aankoop zelf bevalt. Hiervoor krijg je van ons 2 weken na aankoop een mail met de vraag of je ons wil vertellen hoe je aankoop je bevalt. Ook bij deze reviews beoordelen we of deze horen bij een aankoop van een klant van hellosmart. We zorgen dat we binnen 2 werkdagen jouw beoordeling controleren en daarna plaatsen in de winkel.
In alle gevallen
- verwijderen we beoordelingen die zijn ontvangen door niet-klanten of die niets te maken hebben met hellosmart of haar producten en diensten
- worden beoordelingen geaccepteerd als ze van onze klanten zijn, ook als het geen goede beoordeling is
- gebruiken we feedback om het de volgende keer nog beter te doen
- accepteren we geen externe / betaalde beoordelingen. Wel bedanken we elke klant met €5 shopping tegoed als dank voor de moeite