Haal al het moois uit het leven met Smart Home
Comfortabel leven begint bij hellosmart
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Herkenbaar en toch vinden wij mensen het blijkbaar lastig om nieuwe gewoontes aan te leren die ons écht verder helpen. Misschien jij niet? En ben jij de eerste die inziet welke mogelijkheden smart home voor een comfortabel leven biedt? Top! Maar toch grijpen we dit moment nog even om je mee te nemen in de wereld van smart home en hoe techniek je helpt het leven écht makkelijker en leuker te maken.
Met de beentjes omhoog
De verfijnde technieken die achter een smart home product schuilen zijn ontwikkeld om ons mensen te ondersteunen. Vaak in de meest basale ditjes en datjes die we elke dag (moeten) doen. Lampen aan- en uitschakelen, de deur achter ons op slot doen, de verwarming managen en oog houden op onze dierbare spullen en geliefden. Smart home biedt jou de kans om met de beentjes omhoog te gaan en techniek voor je te laten werken. Even een druk op de knop en de verlichting is aan. Zijn je kinderen de sleutel vergeten? Vanaf iedere locatie (en met de beentjes omhoog) kun jij met één druk op de knop de deur opendoen. Wil je juist de deur niét opendoen omdat het ’s avonds is en er iemand voor de deur staat? Dan check je toch even de app van je slimme deurbel? Je merkt het al, zo veel mogelijkheden voor een comfortabel alledaags leventje!
Wat is de prijs voor een comfortabel leven?
Innovatie kost geld. En in de meeste gevallen van smart home technologie, zien we vaak de meerwaarde ten opzichte van het kostenplaatje niet of nauwelijks. De associatie met smart home is dan nog altijd vaak ‘een technisch product’, terwijl we niet volledig inzien wat deze producten ons kunnen bieden. Juist om deze reden zijn wij begonnen met hellosmart. Om de kracht van smart home zichtbaar te maken en verhalen te delen van mensen die in hebben gezien hoe smart home hun leven verrijkt. Mensen met allerlei soorten portemonnees. Wij doen er álles aan om voor iedereen een alternatief aan te bieden die past bij hun situatie. Dat betekent dat we voor ieder product een aanbod in verschillende prijsklassen hebben. Hoog, midden en laag.