Waar kunnen we je vandaag mee helpen?

Je kunt bij ons terecht met al je vragen over smart home

Leestijd 5 minuten
 

Voor al je smart home inspiratie

Smart home is zo veel meer dan technologie. Het is grip op privacy, oog houden op wat dierbaar is, meer sfeer en comfort en meer geld overhouden voor leuke dingen. Het gaat om verfijnde technieken die ons leven verrijken. En het is een wereld waar nog zo veel in te ontdekken is. Waar de ontwikkeling nooit stil staat. Ontelbare producten, aanbieders en mogelijkheden. Waar begin je? Of wat is je volgende stap? Laat je inspireren, een smart home is voor iedereen. We sturen een nieuwsbrief zodra er ontwikkelingen zijn of nieuwe producten worden gelanceerd. Schrijf je hier in.

Hello, smartguys

Er zijn verschillende redenen waarom je nieuwe smart home producten zou kunnen en willen laten installeren. Het kan namelijk zijn dat bepaalde producten specifieke voorwaarden bevatten voor een optimale werking, zoals de slimme thermostaten en deursloten. Laat je jouw nieuwe smart home producten installeren door de smartguys? Dan kun je er volledig op vertrouwen dat alles werkt zoals het moet werken. En dat terwijl jij tijd overhoudt voor leuke dingen! 

Wij staan altijd aan jouw kant

Onze smartguys zijn jouw partner in het installeren van smart home technologie, maar ook voor andere vragen kun je bij ons terecht. In de afgelopen jaren hebben we ons ontwikkeld als smart home fanaten die zich vastbijten in elke ontwikkeling én de vertaalslag maken naar een waardevol productaanbod, voor jou. Dus heb je vragen over merken, producten of over iets wat je hebt gelezen? Wij zijn bereikbaar via mail, telefoon en WhatsApp. 

Mailcontact

Soms is mail gewoon wel zo makkelijk. Voor al je vragen: [email protected].

Bestellen & Betalen & Algemeen

Wanneer mag je je nieuwe aanwinst thuis verwachten

Als producten bij hellosmart op voorraad zijn en je hebt je bestelling voor 16.00 uur geplaatst dan kun je de volgende werkdag de PostNL bezorger verwachten.

Wanneer je aankoop niet bij ons op voorraad is maar wel bij onze leverancier dan komt er 1 dag bij en leveren we binnen 2 dagen 

We doen altijd ons best om voldoende voorraad te hebben van al onze producten. Mocht het toch een keer gebeuren dat de levertijd wat langer gaat duren dan laten we je dat persoonlijk weten en bespreken we met je wat je wil doen. Wachten, een alternatief of toch liever je geld terug.
 

In een winkel kun je voor je iets koopt het product even fysiek bekijken en vasthouden. Dat kan in een webwinkel niet en daarom krijg je van ons 14 dagen om het product thuis te bekijken. Als je binnen die 14 dagen toch besluit dat je het product niet wil houden dan kun je je beroepen op het herroepingsrecht en mag je het terug sturen. Let wel op! Hier zijn wel spelregels aan verbonden

Als je je aankoop wil herroepen dan kun je hier lezen wat je moet doen

Openingstijden Hellosmart Hellosmart Klantenservice Hellosmart Support
Telefoonnummer 0592 794 125 0592 730 915
Maandag tot en met Vrijdag 08:30 – 18:00 08:30 – 20.00
Zaterdag Gesloten 09:30 – 18:00
Zondag Gesloten Gesloten

 

Mail adressen [email protected] voor algemene vragen over bestelde goederen, aankopen, defecten en dergelijken
  [email protected] voor vragen herroepingen, terug te sturen producten
  [email protected] voor vragen over het gebruik van onze producten en technische ondersteuning
  [email protected] voor klachten over de dienstverlening van Hellosmart

De website en shop zijn uiteraard 24 uur per dag open...

De verzendkosten bij Hellosmart zijn opgebouwd op basis van je bestelling. Bestel je meer, betaal je minder. Top toch?

Binnen Nederland tot €100,- zijn de verzendkosten €2,95 (Nu tijdelijk gratis)
Binnen Nederland vanaf €100,- rekenen wij helemaal geen verzendkosten.
Wil je dat we in de avond je bestelling afleveren? Dat kan en kost €0,29.
Wil je dat we je bestelling niet bij de buren agfeven maar alleen bij jou? Dat kan ook en kost €0,29
Leveringen naar België hebben een tarief van €9,-

Bij Hellosmart is bestellen niet iets wat ingewikkelder of langer moet duren dan strikt noodzakelijk. Het gaat per slot van rekening om een warm, gezellig huis.

  1. Op de website vind je verschillende producten in verschillende categorieën. Daarnaast zijn er producten die getoond worden bij onze blog artikelen.
  2. Heb je het product gevonden wat past in jou comfortabele woning dan voeg je dit artikel toe aan je winkelwagen. In je winkelwagen is het overzicht van te bestellen artikelen. Ook kan je hier een eventueel ontvangen kortingscode invoeren.
  3. In de vervolgstap geef je je gegevens in waar wij het artikel heen mogen sturen en op welke manier. In deze stap geven wij ook de verzendkosten op die gelden voor jou bestelling.
  4. In de laatste stap kan je jou bestelling bevestigen en je betaalmethode selecteren. Kies veilig en snel voor Ideal, of betaal achteraf met bijvoorbeeld Afterpay. Mobiel snel betalen? PayPal is ook beschikbaar.

Op dit moment bieden wij 4 betaalmethoden aan.

  • Ideal: veilig betalen via je eigen bank. Bij een succesvolle transactie nemen wij je order direct in behandeling.
  • PayPal: betalen via de website van PayPal waar je zelf je bankrekening/creditcard aan kan koppelen en zo snel en eenvoudig kan betalen. Bij een succesvolle transactie nemen we je order direct in behandeling.
  • Bank overschrijving: Maak het bedrag over op onze bankrekening via je eigen bankomgeving. Zodra het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening kunnen wij je producten versturen.
  • Klarna: Achteraf betalen als je de producten hebt ontvangen. LET OP: je betaald aan Klarna. Zij verwerken verder de betaling met ons. Je krijgt een mail van Klarna zodra je kan betalen.

Bellen kan ook!

Op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 op 0592 794 125.

Technische ondersteuning

Alle handleidingen, installatie instructies en andere product informatie hebben we in de webshop bij het betreffende product opgeslagen onder het kopje Handleidingen en Downloads
 

Bij Hellosmart vinden we dat we niet het alleenrecht hebben op kennis. Je kunt dan ook op meerdere manieren het antwoord vinden op je vragen.

  1. In het forum hebben we veel tips, trics en andere belangrijke informatie bij elkaar gebracht. Dit doen we zelf maar ook onze klanten dragen hier aan bij. Kijk er maar eens tussen of het antwoord op jouw vraag er ook bij staat.
  2. Je kunt een mail sturen naar [email protected] als het niet dringend is. We komen dan binnen 2 werkdagen terug bij je met een reactie of antwoord op je vraag.
  3. Je kunt ook bellen met Hellosmart  Support op 0592-794125. We zijn open op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 20.00 en op zaterdag van 09.30 to 18.00.

Ja dat kan. Op onze pagina installaties kun je alles lezen over onze installatie diensten

Copyright © 2024 Hellosmart Alle rechten voorbehouden. Alle prijzen in onze winkel zijn inclusief BTW.