Over Hellosmart

Waar gaat het om bij Hellosmart

Een Smart Home is meer dan een verzameling technische producten die opdrachten draadloos kunnen uitvoeren of taken kunnen verrichten. Voor Hellosmart is een Smart Home een huis dat jou bijstaat in je drukke dagelijkse leven. Tijdswinst, comfort, veiligheid en kosten zijn onderwerpen die voor ons allemaal van belang zijn en waar ons huis een actieve bijdrage aan kan leveren.

Kosten besparen bij hellosmartKosten besparing

Comfort bij hellosmartComfortabel leven

Tijd terugkrijgen bij hellosmartTijd terug krijgen

Tijd terugkrijgen bij hellosmartVeilig wonen

De waarden van Hellosmart

Wij zijn pas blij als jij dat ook bent.

Ons doel is dat jij met onze smart home producten je tevreden bent. Als dat om één of andere maner niet lukt dan staan we met kennis en ondersteuning voor je klaar.

Een Smart Home keuze is ook een keuze voor een meer duurzame wereld.

Wij willen met onze producten en diensten een bijdrage leveren aan een meer duurzame wereld voor iedereen. Dit doen we niet alleen in woord maar ook in daad. Hellosmart besteedt ieder jaar 10% van haar netto winst aan non-profit doelen die duurzaamheid tot doel hebben.

Hellosmart is onafhankelijk en daar pluk jij de vruchten van

Wij zijn niet verbonden aan of eigendom van een van de merken die zij levert. Dit vinden we belangrijk omdat jij moet kunnen rekenen op een goed en onafhankelijk advies dat volledig aansluit bij jouw wensen

Inspiratie en keuze

Hellosmart wil jou helpen de juiste producten en oplossingen te vinden die jou helpen in je dagelijks leven. We zijn bij Hellosmart alleen van mening de niet het alleenrecht hebben op deze kennis. Ook de kennis en ervaring van onze klanten, en dus uiteindelijk ook van jou kan anderen helpen. Kennis en inspiratie kun je dan ook op de volgende manieren vinden op hellosmart.nl.

  • Op onze blog  vind je inspiratie artikelen waar je kunt lezen hoe Smart Home producten ingezet kunnen worden
  • Op onze community en bij onze producten kun je ervaringen van anderen lezen. We nodigen ook jou uit om je ervaringen en ideeën met anderen te delen op het forum als je iets gekocht hebt.
  • Ons assortiment is zorgvuldig samengesteld en bevat merken en producten die gebruiksvriendelijk zijn, makkelijk zelf in gebruik te nemen en toekomstbestendig zijn.
  • Hellosmart staat voor je klaar met FAQ’s, tips en trics maar ook telefonisch als je vragen hebt over welke producten bij jouw vraag passen.

Kennis, ondersteuning en service staan voor je klaar

Kennis

Op Hellosmart.nl kun je op verschillende manieren informatie vinden over jouw producten.

  1. Handleidingen van de fabrikanten staan bij alle producten in de webshop;
  2. Bij veel gestelde vragen kun je informatie vinden over smart home in het algemeen en specifieke producten;
  3. Op ons forum nodigen we al onze klanten uit om kennis en ervaring te delen met anderen en ook je gebruikersvragen te stellen.

Ondersteuning

Je kunt naast de informatie op hellosmart.nl ook op ondersteuning rekenen van Hellosmart zelf wanneer je er niet uitkomt bij het in gebruik nemen van je nieuwe aankoop. We testen alle producten zelf in huis en gebruiken deze kennis om jou te helpen.

Openingstijden Hellosmart Hellosmart Klantenservice Hellosmart Support
Telefoonnummer 0592 794 125 0592 730 915
Maandag tot en met Vrijdag 08:30 – 18:00 08:30 – 20.00
Zaterdag Gesloten 09:30 – 18:00
Zondag Gesloten Gesloten

Naast de officiële openingstijden van Hellosmart doen we altijd ons best om je ook daarbuiten te helpen als je ons een mail stuurt. 

 

Leveren

We begrijpen heel goed dat je zo snel mogelijk met je nieuwe aanwinst aan de slag wil. We doen er dan ook alles aan om je aankopen zo snel mogelijk bij je te krijgen.

Wanneer producten op voorraad zijn dan leveren we die de volgende werkdag bij jou thuis af mits je voor 16.00 uur hebt besteld, anders wordt 1 dag later.

Als producten niet op voorraad zijn dan nemen we contact met je op. In de meeste gevallen ligt het wel op voorraad bij de leverancier en kunnen we alsnog snel leveren.

 

Service

We doen er alles aan om jou de producten en diensten te leveren die je zoekt maar soms gaat er iets niet zoals gepland. Ook dan staan kun je bij Hellosmart terecht. Hieronder vind je links naar onze service onderdelen.

  1. Als je je aankoop wilt herroepen klik dan hier
  2. Als je product het niet meer doet dan kun je hem in je eigen account aanmelden ter reparatie
  3. Als je een klacht hebt over onze dienstverlening klik dan hier

 

Bedrijfsgegevens Hellosmart

Bedrijfsnaam en vorm Hellosmart, eenmanszaak
Adres: Havenkade 6
9403 AH Assen
KvK 68480687
BTW  Nl194198686B01
Telefoon algemeen 0592 794 125
Telefoon support 0592 730 915
Mail adressen Hallo@hellosmart.nl voor algemene vragen over bestelde goederen, aankopen, defecten en dergelijken
Retour@hellosmart.nl voor vragen herroepingen, terug te sturen producten
Support@hellosmart.nl voor vragen over het gebruik van onze producten en technische ondersteuning
Klacht@hellosmart.nl voor klachten over de dienstverlening van Hellosmart